Wednesday, September 14, 2011

အေၾကြေစာတဲ့ ၾကယ္တစ္ပြင့္။ ေပါ့ပ္ ႏွင့္ ေရာ့ခ္ ေတးဂီတ ပညာရွင္ Marc Bolan


မၾကာခင္ ေရာက္႐ိွေတာ့မည့္ စက္တင္ဘာလ ၁၆-ရက္ေန႔သည္ကား- လူငယ္ အႏုပညာရွင္ Marc Bolan လူ႔ေလာကမွ ထြက္ခြာသြား ခဲ့သည့္ ၃၄ -ႏွစ္ေျမာက္ ကာလ ျဖစ္ပါသည္။
  • သူသည္ စက္တင္ဘာလ ၃၀-ရက္ ၁၉၄၇ တြင္ လူ႔ေလာကသို႔ ၀င္ေရာက္လာခဲ့၏။
  • သူသည္ စက္တင္ဘာလ ၁၆-ရက္ ၁၉၇၇ တြင္ လူ႔ေလာက မွ ထြက္ခြာသြားခဲ့၏။ အသက္ ၃၀ ျပည့္ရန္ ၂-ပတ္ အလို ျဖစ္၏။
  • သူသည္ ေတးသီခ်င္း ေရးသားသူ ျဖစ္၏။
  • သူသည္ ဂစ္တာ တီးခတ္သူ၊ ကဗ်ာ ေရးစပ္သူလည္း ျဖစ္၏။
  • ကမာၻေက်ာ္ ေတးဂီတ ျဖစ္ေသာ “တီရက္စ္ T. Rex” ေတးဂီတ တြင္ ဦးေဆာင္ ေဖ်ာ္ေျဖသူ၊ အဆိုေတာ္၊ ဂစ္တာ သမား ျဖစ္၍- ထိုစဥ္က ကမာၻေက်ာ္ ေရာ့ခ္ ေတးဂီတ တီး၀ိုင္းျဖစ္ေသာ “တီရက္စ္ T. Rex” ကို တည္ေထာင္ ခဲ့သူလည္း ျဖစ္၏။
ေနာက္ေခတ္ လူအမ်ားက သူ႔ကို သိပ္မသိၾကေသာ္လည္း- ထိုေခတ္ကို မီွခဲ့ေသာ၊ သူ႔ အႏုပညာကို ခ်စ္ခဲ့ၾကေသာ ပရိႆတ္ တို႔အတြက္ မွာမူ သူသည္ မေမ့ ႏိုင္စရာ ျဖစ္ပါ၏။

ထူးဆန္းတာေလး တစ္ခုေတာ့ ႐ိွပါ၏။ 
  • သူမေသဆံုးခင္ ၃-ရက္က မာ့က္ Marc Bolan ႏွင့္ ေဒးဗစ္ ဘိုးရီး David Bowie (နာမည္ ႀကီး ၿဗိတိသွ် အဆိုေတာ္ တစ္ဦး) တို႔ ႏွစ္ဦးသား သည္ မာက့္ Marc အတြက္ ဘီဘီစီ BBC စီးရီး သြင္းေနေသာ စတူဒီယို တြင္ အတူ တီးမွဳတ္ သီဆိုခဲ့ၾက၏။ ထိုတီးမွဳတ္ပဲြတြင္ - စတိတ္ခ်္ စင္ျမင့္ သည္- သူတို႔ ႏွစ္ဦး အတြက္ မလံုေလာက္ေတာ့ ဟု ပင္ ဆိုရမလား မသိ၊ မာက့္ အေနျဖင့္ စတိတ္ခ်္ စင္ျမင့္ အစြန္းသို႔ ေရာက္ခဲ့ၿပီး ျပဳတ္က်ခဲ့၏။ ဤသည္ကပင္- မာ့က္ တစ္ေယာက္ စင္ေပၚမွ ဆင္းရေတာ့မည္ ဆိုသည္ကို ေဖၚျပေနေသာ နိမိတ္ေလလား ေတာ့ မသိ။
  • ေဒးဗစ္ ဘိုးရီး သည္ ဤကိစၥ မတိုင္ခင္ ကာလ တစ္ခုက- လကၡဏာ ဆရာတစ္ဦးထံတြင္ လကၡဏာ ၾကည့္ခဲ့သည္ ဟု ဆိုပါ၏။ ထိုလကၡဏာ ဆရာမွ ဖတ္ၾကား ခဲ့သည္မွာ ေဒးဗစ္ ဘိုးရီး David Bowie၊ ဂ်ီမီ ဟန္းဒ္ရဇ္ Jimi Hendrix ႏွင့္ မာ့က္ ဘိုလန္ Marc Bolan တို႔ ၃-ဦး အေနျဖင့္- လူ႔ေဘာင္ ေလာကတြင္ ႏွစ္ ကာလ အနည္းငယ္ မွ်သာ ေနၾကမည့္ ကံၾကမၼာ ႐ိွသည္ဟု ဆိုပါသည္။ ထိုစဥ္က ဂ်ီမီ ဟန္းဒ္ရဇ္ တစ္ေယာက္ ဆံုးပါး ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ပါ၏။ သိပ္မၾကာခင္ ကာလတြင္ပင္ မာ့က္ တစ္ေယာက္ ပါ ေသဆံုးသြားခ်ိန္မေတာ့ ေသြးပ်က္ တစ္မွ် ေၾကာက္လန္႔ ခဲ့ရသူမွာ ေဒးဗစ္ ဘိုးရီး David Bowie ပင္ ျဖစ္ပါေတာ့၏။ သို႔ေသာ္ ကံၾကမၼာက ဘယ္လို ျဖစ္သြားသလဲေတာ့ မသိ- ေဒးဗစ္ ဘိုးရီး တစ္ေယာက္ကေတာ့ ယခု အခ်ိန္ အထိ သက္႐ိွထင္ရွား ႐ိွေနပါ ေသးသည္။ ဘာပဲ ေျပာေျပာ -Final Destination ႐ုပ္ရွင္ မ်ားထဲက အတိုင္း ေတာ့ မဟုတ္ၾကဟုပင္ ဆိုရမည္လား မသိ။
ေအာင္ျမင္တဲ့ အႏုပညာရွင္ ဘ၀ ႏွင့္ နကၡတၱ အျမင္။
အထက္မွ ေဖၚျပခဲ့ေသာ ဇာတာကိုပင္ စက္၀ိုင္းပံု ဇာတာ အေနျဖင့္ ျပန္လည္ ေဖၚျပထားျခင္း ျဖစ္၏။
သို႔ရာတြင္ ထန္းဖူး ဇာတာမ်ားကဲ့သို႔ မိႆ ရာသီကို အေပၚဆံုးမွ စတင္ေရးဆြဲျခင္း မျပဳပဲ၊ အေနာက္တိုင္း ဇာတာ ပံုစံမ်ားကဲ့သို႔- ေနထြက္ရာ မ်ဥ္း (လဂ္) ကို ဘယ္ဘက္ မွ စတင္ ေဖၚျပထားသည္။ ဤပံုစံ အားျဖင့္ မည္သည့္ ၿဂိဳဟ္မ်ားသည္ မိုးကုတ္ စက္၀ိုင္း အေပၚတြင္ တည္ေနသည္။ မည္သည့္ ၿဂိဳဟ္မ်ားသည္ မိုးကုတ္ စက္၀ိုင္း ေအာက္တြင္ တည္ေနသည္ကို သိႏိုင္သည္သာ မက- ၿဂိဳဟ္မ်ား စုစည္း တည္ေဆာက္ပံုကိုပါ ပို၍ လြယ္ကူစြာ ျမင္ႏိုင္ပါသည္။ ထိုသံုးသပ္ခ်က္မ်ားကို ဤေဆာင္းပါးတြင္ ေဖၚျပျခင္း ျပဳမည္ မဟုတ္ပဲ- မိုးတား သင္တန္း ပထမဆင့္ ေအာင္ျမင္သူမ်ား ကိုသာ ပို႔ခ်ေပးပါသည္။
ေအာင္ျမင္ျခင္းကို သ႐ုပ္ေဖၚသည့္ တနဂၤေႏြသည္-
ဘ၀ ႏွင့္ အလုပ္အကိုင္ကို ေဖၚျပသည့္ ၁၀-တန္႔ ဘာ၀ ၏ သခင္ အျဖစ္ျဖင့္- လာဘ ဘာ၀ ျဖစ္ေသာ ၁၁-တန္႔တြင္ တည္သည္။ ရာသီ အားျဖင့္ မိတ္ရာသီတြင္ တည္လွ်က္- မိုးတား တြက္ခ်က္နည္းမ်ား အရ ၇၇% အင္အား ရ႐ိွထား၏။ ၄င္းအား တနလၤာ မွ ၇-တန္႔ အျမင္ျဖင့္ ၈၈% လႊမ္းမိုး ေထာက္ပံ့ ထားေသး၏။ တနလၤာသည္ ၅-တန္႔ဘာ၀တြင္ တည္ေသာ ၉-တန္႔ သခင္ျဖစ္၏။ ေကာင္းေသာ တနလၤာ အေနျဖင့္ ဘ၀ ေအာင္ျမင္မွဳ၊ အလုပ္ အကိုင္ ႏွင့္ ဆိုင္ေသာ တနဂၤေႏြအား ေကာင္းစြာ ေထာက္ပံ့ျခင္းျဖင့္- ဇာတာရွင္သည္ အမ်ား၏ ခ်စ္ခင္မွဳ၊ စန္းပြင့္သည္ ဟု ဆိုရေသာ ပရိႆတ္ ေထာက္ခံမွဳ ကို ရ႐ိွေသာ အလုပ္အကိုင္ ဘ၀ အေျခ အေန ျဖစ္ႏိုင္စရာ အေျခအေနကို ရည္ညႊန္းထား၏။

၁၀-တန္႔ သခင္ အေနျဖင့္- ေသာၾကာပိုင္ န၀င္းကို စီးနင္းထားျခင္းက- အႏုပညာႏွင့္ ဆိုင္ေသာ လုပ္ငန္း၊ ေအာင္ျမင္မွဳ ကိုအေျခ အေန ေပးေသာ ျဖစ္ရပ္ တစ္ခုလည္း ျဖစ္ပါ၏။ ထိုမွ် မကေသး- ၁၀-တန္႔ သခင္ တနဂၤေႏြသည္ တနလၤာပိုင္ ေသာ ဟႆတ နကၡတ္ႏွင့္လည္း ယွဥ္ထား၏။ ဇာတာရွင္၏ ေအာင္ျမင္မွဳ၊ အမ်ား၏ ေထာက္ခံမွဳ၊ အလုပ္အကိုင္၊ အႏုပညာတို႔ ဆက္စပ္ ေနပံုကို ျမင္လာရ၏။
တနလၤာသည္-
သဘာ၀ တာ၀န္ အားျဖင့္ ဇာတာရွင္၏ စိတ္၊ ခံစားမွဳ ႏွင့္ အမ်ား၏ ခ်စ္ခင္ ေထာက္ခံမွဳကို တာ၀န္ယူေသာ ၿဂိဳဟ္ျဖစ္၏။ ယခု အခါ ၉-တန္႔ ဘာ၀ သခင္ အျဖစ္ျဖင့္ ၅-တန္႔တြင္ ရပ္တည္၏။ မိတ္ရာသီတြင္ ရပ္ထား၏။ အင္အား အေနအထားအားျဖင့္ အေကာင္းဆံုး ၿဂိဳဟ္ျဖစ္ကာ ဤဇာတာတြင္ ၉၆% ရထား၏။ ေကာင္းေသာ ကာရက တာ၀န္ကို ယူထားသည့္ တနဂၤေႏြ၏ သမသတ္ အျမင္ ၈၈% ကိုလည္း အျပန္အလွန္ ရထား၏။ အမ်ား၏ ခ်စ္ခင္မွဳ ေထာက္ခံမွဳ စန္း အေနအထားေကာင္းေသာ အေျခအေနကို ျပဆိုေန၏။
သို႔ေသာ္ ၄င္းအား ဆံုးရံွဳးျခင္း တို႔ကို တာ၀န္ ယူေသာ ၁၂-တန္႔ ဘာ၀ (ဗ်ာယ ဘာ၀) သခင္ ေသာၾကာ မွ သမသတ္ အျမင္ ရထား၏။ ဤဇာတာတြင္ ေသာၾကာသည္ ၿဂိဳဟ္ဆိုး ျဖစ္၏။ တစ္ဖန္ ေသာၾကာသည္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ႏွင့္ ခရီးသြားလာ ျခင္းကို သဘာ၀ တာ၀န္ယူထားေသာ ၿဂိဳဟ္လည္း ျဖစ္၏။
ဆက္လက္ စစ္ေဆးေသာ အခါ- 
  • ဤဇာတာတြင္ ၁-တန္႔ဘာ၀ သခင္ မရိွေသာေၾကာင့္- ၁-တန္႔ဘာ၀ ကိုယ္တိုင္ ႏွင့္ ၁-တန္႔ဘာ၀ တြင္ ရပ္တည္ေသာ ၿဂိဳဟ္တို႔လည္း စစ္ေဆးၾကည့္ရန္ လိုပါ၏။ ၁-တန္႔ဘာ၀ ၏ အလယ္မွတ္အား ေႏွာက္ယွက္ ဖ်က္ဆီးေသာ အေနအထား မ႐ိွသလို၊ ေထာက္ပံ့ ကူညီေသာ ၿဂိဳဟ္လည္း မ႐ိွပါေခ်။
  • အေျခအေန ဆိုးသြား သည္က- ၁-တန္႔ ဘာ၀တြင္ လာေရာက္ ရပ္တည္ေနသည့္ ၾကာသပေတး ျဖစ္၏။ ၾကာသပေတးသည္ ရာဟုႏွင့္ ကိတ္တို႔၏ စုေပါင္း ထိုးႏွက္ ျခင္း ပမာဏ ၁၉၅% အထိ ရထားသည့္ အျပင္ ၄င္း အေနျဖင့္ ေတာင့္ခံႏိုင္သည့္ အင္အားမ႐ိွ။ စုစုေပါင္း အင္အား အေနအထား အားျဖင့္ ၅၆% သာ ရထား၏။
  • အသက္ကို ေစာင့္ေရွာက္ရမည့္ အဂၤါသည္ နိစ္ရာသီတြင္ တည္ေနသည္ သာမက- အင္အားမွာလည္း ၃၄% မွ်သာ ႐ိွ၏။ အသက္ရွည္မွဳကို တာ၀န္ယူေသာ စေနသည္ လည္း အလြန္ အားနည္း၏။ ၃၂% သာ႐ိွ၏။
  • အသက္အႏၲရာယ္ ကို ကာကြယ္ရမည့္ ၃-တန္႔ ဘာ၀၏ အလယ္မွတ္ သည္ မေတာ္တစ္ဆ ျဖစ္ျခင္းကို အစိုးရေသာ ၆-တန္႔ သခင္လည္း ျဖစ္၊ ေသြးထြက္ သံယို ကိစၥမ်ားကို တာ၀န္ယူေသာ ၿဂိဳဟ္ဆိုး အဂၤါ၏ လႊမ္းမိုးမွဳကို ၇၁% အထိ ရထား၏။ ထိုၿဂိဳဟ္ဆိုး ျဖစ္ေသာ အဂၤါသည္ ဇာတာရွင္၏ ၃-တန္႔၊ ၄-တန္႔၊ ၉-တန္႔၊ ႏွင့္ ၁၂-တန္႔ ဘာ၀မ်ားကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ဖ်က္ဆီးထား၏။
  • အထက္ပါ အေျခအေနတို႔သည္ အသက္ အႏၲရာယ္ အတြက္ စိုးရိမ္ရေသာ အေနအထားမ်ား ျဖစ္ေန၏။
  • ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ႏွင့္ ခရီးသြားလာေရးကို တာ၀န္ ယူသည့္ နိစ္ရာသီတြင္ တည္ေန႐ံုမွ် မကေသး- အင္အားမွာလည္း အႏွဳတ္ျပေန၏။
 ဤအခ်က္မ်ား အေနျဖင့္ ဘာကို ဆိုလိုေနပါသနည္း။ အေျဖမွာ ရွင္းသည္ထက္ ရွင္းလာပါ၏။  
  
မထင္မွတ္တဲ့ ဘ၀ တစ္ေကြ႕။
မိသားစု အတူတကြ စားေသာက္ၿပီး ျပန္လာခဲ့သည့္ စက္တင္ဘာလ ၁၆-ရက္ေန႔ နံနက္ ေစာပိုင္း သည္ကား- မာ့က္ ဘိုလန္ တစ္ေယာက္ လူ႔ေလာက မွ အၿပီးတိုင္ ထြက္ခြာသြားသည့္ ေန႔ျဖစ္သည္ဟု မည္သူမွ် မထင္မွတ္ထားပါေခ်။ (မွတ္ခ်က္- အခ်ိဳ႕ေသာ ဆိုက္ဒ္မ်ားတြင္ စက္တင္ဘာလ ၁၆-ရက္ ည ဟု မွားယြင္းစြာ ေဖၚျပၾက ေသာ္လည္း- ထိုစဥ္က သတင္းစာကို မီွျငမ္း ထားသည့္ http://progressivevalues.blogspot.com/2009/07/death-cars-of-stars-austin-mini-1275-gt.html တြင္မူ ပိုမို မွန္ကန္စြာ ေဖၚျပထားျခင္း၊ မိုးတား တြက္ခ်က္နည္း အရ- အဂၤါၿဂိဳဟ္၏ အျမင္ ၅-ဒီဂရီ အတြင္း ျဖစ္ရန္ ျပန္လည္ စိစစ္ ထားျခင္း တို႔ေၾကာင့္- နံနက္ ၂း၀၀ မွ ၃း၀၀ အၾကားတြင္ ျဖစ္မည္ ဟု တြက္ခ်က္ ရ႐ိွပါသည္။ သတင္းစာ ေဖၚျပခ်က္ အရ နံနက္ခင္း ေစာေစာပိုင္း ၄-နာရီ မတိုင္မီ ခန္႔ဟု ေဖၚျပထားခ်က္ ႏွင့္လည္း နီးစပ္ ကိုက္ညီ ပါသည္။)
သူ၏ မိန္းကေလး ခ်စ္သူ ဂလိုရီယား ဂ်ဴန္း၊ ၂-ႏွစ္ အ႐ြယ္သားငယ္ ႏွင့္ တကြ ေအာ္စတင္ မီနီ ကားငယ္ ေလးျဖင့္ ျပန္လာခဲ့ၾကရာတြင္ ကားေမာင္းသူ ဂ်ဳန္း အေနျဖင့္ ကားကို မထိန္းႏိုင္ပဲ သစ္ပင္ႏွင့္ ၀င္တိုက္ မိခဲ့ရာမွ- မာ့က္ ဘိုလန္ တစ္ေယာက္ ျပင္းထန္ေသာ ဒဏ္ရာမ်ားစြာျဖင့္ ပဲြခ်င္းၿပီး ဆံုးပါးခဲ့ရပါသည္။
အမွန္ေတာ့လည္း မာ့က္ဘိုလန္ ႏွင့္ နီးစပ္သူမ်ား ကံဆိုးတတ္ ေလသလား၊ သက္တမ္းတို ၾကသလား ဟုပင္ ေျပာစရာ ျဖစ္ပါ၏။
  • မာ့က္ ဘိုလန္ ႏွင့္ အတူ “တီရက္စ္ T. Rex” ေတးဂီတ ကို ထူေထာင္ခဲ့သူ စတိဗ္ တြခ္ Steve Took သည္ ၁၉၈၀ ႏွစ္တြင္ အစာနင္ၿပီး ႐ုတ္တစ္ရက္ ေသဆံုးခဲ့သည္။
  • ၁၉၈၁-တြင္ “တီရက္စ္ T. Rex” ေတးဂီတ အဖြဲ႕၀င္ စတိဗ္ ကာရီ Steve Currie သည္ ေပၚတူဂီ ႏိုင္ငံ ေမာ္ေတာ္ယဥ္ မေတာ္တစ္ဆမွဳ ႏွင့္ ေသဆံုး ရျပန္သည္။
  • သူ၏ မိဘ ႏွစ္ပါး စလံုးသည္ ၁၉၉၁ တြင္ ေသဆံုးခဲ့သည္။
  • မာ့က္ ဘိုလန္ ၏ ဇနီး ေဟာင္း ျဖစ္သူ ဂၽြန္ ဘိုလန္ June Bolan၊ သူ၏ မန္ေနဂ်ာ တိုနီ ဆီကြန္ဒါ၊ တိုနီ၏ ဇနီးေဟာင္ ျဖစ္သူ ခ်ဲလီတာ တို႔သည္ သကၠရာဇ္ ၁၉၉၄၊ ၁၉၉၅၊ ၂၀၀၀ တို႔တြင္ ႏွလံုး ေရာဂါျဖင့္ အသီးသီး ေသဆံုးခဲ့ၾကသည္။
  • သူ၏ ထုတ္လုပ္သူ မူရီရယ္ ယန္း၊ သူ၏ မန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးျဖစ္သူ တိုနီ ေဟာင္၀ဒ္၊ မိန္းကေလး ခ်စ္သူ ဂ်ဳန္း၏ အကို ရစ္ခ်တ္ ဂ်ဳန္း၊ ႏွင့္ သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္သူ ဂ်ိဳေရး ရာမြန္ တို႔ ၄-ဦးသည္ ၂၀၀၁ ခုႏွစ္တြင္ ဆက္တိုက္ ေသဆံုးခဲ့ၾကသည္။
  • အျခားျခားေသာ မ်ားစြာတို႔ ႐ိွပါေသးသည္။ ဆက္လက္ မေဖာ္ျပေတာ့ပါ။
ဇာတာ ဆန္းစစ္ခ်က္ အရ။
ဤရက္ပိုင္း ကာလသည္ ေသာၾကာ ထူလ၊ တနလၤာ အႏၲရ၊ ရာဟု ျပတႏၲရ ကာလ ျဖစ္၏။
ေသာၾကာသည္ ၁၂-တန္႔သခင္ ျဖစ္ကာ၊ ဆံုး႐ံွဳးျခင္းကို တာ၀န္ယူထား၏။ တနလၤာသည္ အင္အားေကာင္းေသာ္လည္း မူလ ဇာတာတြင္ ေသာၾကာ၏ ဖ်က္ဆီး ထားမွဳကို ခံထားရ၏။ ရာဟု သည္
မေမွ်ာ္လင့္ေသာ ျဖစ္ရပ္မ်ားကို ျဖစ္ေစေသာ ၿဂိဳဟ္ ျဖစ္၏။
ဒႆာ အေနအထားအားျဖင့္ ေကာင္းေသာ ကာလ မဟုတ္သည္ ကေတာ့ ေသခ်ာပါၿပီ။ မေကာင္းေသာ ေကာဇာတို႔၏ အေနအထားကို ေတာင့္ခံ ႏိုင္ေသာ ဒႆ မဟုတ္ပါေခ်။
ေကာဇာ ဆန္းစစ္ၾကမည္ ဆိုပါက- (မလိုအပ္ေသာ ရွဳပ္ေထြးမွဳမ်ား မျဖစ္ေစရန္ အတြက္၊ ယူေရးနပ္စ္၊ နက္ပ္ကၽြမ္း၊ ပလူတို တို႔ကို မသံုးသပ္ပါ။) 
  • မေတာ္တစ္ဆမွဳ ၆-တန္႔ ႏွင့္ ေသြးထြက္သံယိုမွဳကို တစ္ၿပိဳင္တည္း တာ၀န္ယူထားေသာ ေကာဇာ အဂၤါသည္ မူလ တနဂၤေႏြအား ၉၀% ျဖင့္ လႊမ္းမိုး တိုက္ခိုက္ ထား၏။
  • ေမာ္ေတာ္ယဥ္၊ ခရီးသြားလာျခင္းကို ကိုယ္စားျပဳေသာ ေသာၾကာ၊ တစ္နည္းအားျဖင့္ ဆံုးရံွဳးမွဳ ၁၂-တန္႔ သခင္လည္း ျဖစ္ေသာ မူလ ေသာၾကာအား ေကာဇာ ရာဟု ႏွင့္ ကိတ္တို႔မွ စုစုေပါင္း အင္အား ၁၉၄% ျဖင့္ လႊမ္းမိုးလိုက္၏။ ေသာၾကာသည္ မူလကပင္ အႏွဳတ္ အင္အား ျပေနေသာ ၿဂိဳဟ္ျဖစ္ သျဖင့္- ထိုၿဂိဳဟ္ဆိုးမ်ား လႊမ္းမိုးမွဳကို တားဆီး ႏိုင္ေသာ အင္အား မ႐ိွပါေခ်။
  • အသက္ရွည္မွဳ အတြက္ အေရးပါေသာ မူလ စေန ၿဂိဳဟ္ အား ၁၂-တန္႔ သခင္ ေကာဇာ ေသာၾကာမွ ၈၇% ျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ေကာဇာ ကိတ္မွ ၆၉% ျဖင့္ လည္းေကာင္း တစ္ၿပိဳင္တည္း တိုက္ခိုက္ထား၏။ မူလ စေနသည္လည္း ပင္ကိုယ္ကပင္ အားမရိွသည္ကို အမွတ္ရပါ။
  • ယခင္ကပင္- မူလ ၿဂိဳဟ္ဆိုးမ်ား၏ လႊမ္းမိုးျခင္း ခံထားရေသာ ၃-တန္႔ ဘာ၀ အလယ္မွတ္ အား မေတာ္တစ္ဆ အႏၲရာယ္ ႏွင့္ ေသြးထြက္ သံယို တာ၀န္ခံ ေကာဇာ အဂၤါသည္ ၆၀% ျဖင့္ ထပ္မံ တိုက္ခိုက္လိုက္ျပန္ပါသည္။
  • ထိုမွ် မကေသး- ထို ေကာဇာ အဂၤါသည္ ျပင္းထန္ေသာ မေတာ္တစ္ဆမွဳ ႏွင့္ အသက္ အႏၲရာယ္ကို ကိုယ္စားျပဳသည့္ မရဏ ဘာ၀ ေခၚ ၈-တန္႔၏ အလယ္မွတ္ အား တစ္ဆက္တည္း ထိုးႏွက္ ပစ္လိုက္ပါ၏။
  
ကံၾကမၼာ၏ ႐ိုက္ႏွက္ခ်က္တို႔သည္ကား ျပင္းထန္ပါ၏။ မူလက အင္အားမ႐ိွေသာ ၿဂိဳဟ္တို႔သည္- ေကာဇာ လႊမ္းမိုးမွဳတို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္လာေသာ အဆိုးဓါတ္ အင္အားတို႔ကို ေတာင့္ခံႏိုင္ျခင္း မ႐ိွျခင္းသည္- ဇာတာရွင္၏ အသက္၊ ဘ၀ ကို အဆံုးသတ္ ေပးလိုက္ျခင္းပင္ ျဖစ္ေတာ့၏။
ဥပေစၧဒက ကံျဖင့္ ေသဆံုးျခင္းသည္ကား- ေကာင္းေသာ ႏွဳတ္ဆက္ ခြဲခြာျခင္း မဟုတ္ပါေပ။ ဥပေစၧဒက ကံျဖင့္ ေသဆံုးခဲ့ရေသာ အျခားေသာ ဇာတာမ်ားကိုလည္း ေအာက္ပါ ေဆာင္းပါးမ်ားတြင္ ေရးသားခဲ့ၿပီး ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သြားေရာက္ ေလ့လာ ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါသည္။
အားလံုး ခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ။

[+/-] show/hide this post

No comments:

Post a Comment